M/S Bastard Svart 20.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2007 Ja, det stemmer Jeg gidder ikke gjøre noe når arbeidslysten er borte for da blir det ofte lette løsninger og slurv. Men er snart i gang igjen, for og bli ferdig med akterdekk bla. Og da kan jeg holde på inne i båten, med litt trivelig arbeid Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Mista arbeidslysten? Huff da.. Du får begynne igjenn litt tregt å ta gode pauser Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2007 Vi får se da, har fri på Fredag så..... Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 No har du jo sagt du skal sjøsette i løpet av 2008 så du må berre få "ræve i gir" Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Sleipner93 Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 No har du jo sagt du skal sjøsette i løpet av 2008 så du må berre få "ræve i gir" :yesnod: :yesnod: :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Jeg håper og kunne sette ut før Mai hvis alt klaffer. Det vil egenlig si at båten ikke er 100% ferdig. Satt her å tittet litt i denne Bastardtråden og fant der et innlegg der det sto at båten skulle bli satt ut i Mai.... (I mai 2004 vel og merke....) Legger merke til at den stadig har sine røtter godt plantet i plenen...... Bra du driver på, noen som vil vedde om den kommer ut i år ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Høvdingen Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Lukk ørene for disse småmobberne - gjør båten ferdig og sett den deretter ut. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 20.November.2007 Del på Facebook Svart 20.November.2007 Det står nevnt i en annent tråd. Den skulle jo egentlig ut i år slik som det har vært i alle år.. Hvilket år det blir er ennå usikkert Er vel bare dørken som må ordnes Per Christian? Er du ferdig med hylsa og propellen? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2007 Motor,propellanlegg skal finjusteres og deretter skrus fast. Dørken ute er ferdig, skal lakkes da. Også er det bare resten igjen.. Neida, ting går unna når jeg bare har arbeidslyst. Mere mobbing nå så setter jeg ut i 2009 Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
ok67 Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Er det ikke mulig å sammkjøre målgang i baatplassen konvoien og sjøsettingen ? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2007 Skal nok få til det, er ikke såå veldig mye igjen nå. Er bare det og få begynt igjen Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Hvis jeg får økonomisk støtte tror jeg nesten at jeg må bryte med prinsippet og reise til østlandet for å se på sjøsettingen Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sinten Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Tar du ein tur å plukker opp meg først då? Eg kan ikkje gå glipp av både du som bryt med prinsippet ditt og bastarden som vert sjøsett. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Sleipner93 Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Då blir eg og med! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Då kommer eg til å bryte 2 "reise prinsipp" på ett år.. Men jeg må ha økonomisk støtte til nattoget... (Sist gang jeg tok fly ble jeg avhørt i sikkerhetskontrollen i over en time.. ) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
kritrov Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 fint å se at det var litt interesse for bastard her i tråden igjen, nå er det bare å få ut fingen, kan jo se ut til at det blir store BP demonstrasjoner om ikke Bastarden blir sjøsatt innen våren Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2007 Uff ja, bare mas her nå Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Kan du ikke gå ut i hagen å ta noen bilder en dag Bastard, hvordan skuta egentlig ser ut nå? Innredning, skrog, propell, osv.. En liten "oppsumering" ? Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Kan du ikke gå ut i hagen å ta noen bilder en dag Bastard, hvordan skuta egentlig ser ut nå? Innredning, skrog, propell, osv.. En liten "oppsumering" ? En liten oppsummering kunne jeg være enig i at hadde vært fint ja... Er en veldig lang tråd, og en status pr i dag for nye lesere hadde vært fint. Ville bruke flere år på å komme gjennom denne tråden Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
baatsman Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Har hørt at slottet venter på datoen, de stiller med 2 personer.Veet ikkkkke hveeem dettt blirr, meeeeen trooooor det blirr kuuuuult. KNBF med Syvert stiller sikkert, Clinton kommer og Lindeberg fra NRK. Her er det mange som venter på deg Bastard. Blir vel fort en 10-15000 stk tenker jeg i haven. Ikke føl press. Seilaren, sinten og Sleipner stiller som rådgivere. Gleder meg faktisk selv og. PS Blir det Champ og canapee Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Seilaren Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Seilaren, sinten og Sleipner stiller som rådgivere. Vi stiller med hvert vårt øsekar.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Gunga Din Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Uff ja, bare mas her nå hej Bastard det er ikke samlebånds montering, du håller på med, der var detalj skall ta 3,52 minutter o montere........ du håller på med båtbyggeri....... husk att Roma ikke byggdes på 3 dager ta den tid du trenger. hun blir kjempefin Bastarden. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
rogeri Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 Enig med Gunga Din! Du har gjort en formidabel jobb sålangt og har faktisk all grunn til å være stolt av det!! Båten skal ikke være ferdig før du SELV synes den er ferdig. Er ikke så rart om det butter i mot litt nå i mørketiden! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 21.November.2007 Del på Facebook Svart 21.November.2007 husk att Roma ikke byggdes på 3 dager hun blir kjempefin Bastarden. Det skyldes svenske ingenører Klart den blir fin. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.