Jump to content

Prosjekt: 40 Fot Risørskøyte.


etape90

Recommended Posts

en gutt i grønn genser med langt hår i hestehale som gikk rundt temmelig bøyd? :lol:

 

Jeg så deg hvertfall, det var vel ikke en eneste plass utenom trappehullene du kunne stå oppreist der inne :giggle:

Hyggelig at du tok turen nedom, åsså håper jeg jo at du vurderer å bli medlem, du kan hvertfall tilegne deg mye kunnskap om trebåt fra endel av medlemmene der

Med vennlig hilsen

PIP

Link to post
Share on other sites

PIPaulsen, jeg så deg når du kjørte, regner hvertfall med det var deg siden det sto paulsen på sida?

Vil det bli salg av vaffler og kaffi da også? :smiley:

 

Det var nok meg det ja :)

Regner med at det blir vafler da også ja :)

 

Ellers kommer det jo til å være åpent hus der nede siste søndag i måneden for kaffidrøs og båtpreik. Siste søndag i oktober starter vi opp dette. Da har vi forhåpentligvis fått tak i noen tidsriktige møbler til "Tingstova" også. Ellers så planlegger jeg litt seiling med Gavlabåten en dag, hvis du har lyst å være med er det bare å gi lyd. Har aldri prøvd den ut for seil, så det skal bli moro.

Med vennlig hilsen

PIP

Link to post
Share on other sites

Det stemmer det, den skal ligge på svai i Båthavna her på Avaldsnes.

På den båtplassen som er mot Avaldsnes kirken for å si det sånn.

Så om du har lyst å se på skøyta kan vi altids ordne det! :smiley:

Vi reiser i morgen tidlig med flaggruten, og har noen timer med gjennomgang av båten.

Så går vi hjemover mot Avaldsnes i 12 tiden tror jeg :smiley:

Er det du som har den colin archeren som ligger på motsatt side av den jesus kafeen i kopervik?

Når jeg tenker tilbake mener jeg det ligger en colin archer der hvertfall, og utenfor den ligger mest sansynlig båten du har som profilbilde.

Stemmer dette? :smiley:

Link to post
Share on other sites

Når jeg tenker tilbake mener jeg det ligger en colin archer der hvertfall, og utenfor den ligger mest sansynlig båten du har som profilbilde.

Stemmer dette? :smiley:

Stemmer nok det ja..

Her er annonsen på FINN

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=18664192

 

Har vært inne på den annonsen noen ganger og "sikklet" på den båten :giggle:

Link to post
Share on other sites

Så om du har lyst å se på skøyta kan vi altids ordne det! :smiley:

 

Er det du som har den colin archeren som ligger på motsatt side av den jesus kafeen i kopervik?

Når jeg tenker tilbake mener jeg det ligger en colin archer der hvertfall, og utenfor den ligger mest sansynlig båten du har som profilbilde.

Stemmer dette? :smiley:

 

Da, det er alltid kjekt å se på trebåter, så jeg kunne godt tenkt meg å se hva du har kjøpt. Synes det er ganske kult og beundringsverdig at en 19 åring har kjøpt seg skøyte og skal sette igang med å fikse å mekke :smiley:

 

Den Colin Archeren er min ja, Den er dessverre for salg på grunn av litt for lite tid til både puss og bruk.

Med vennlig hilsen

PIP

Link to post
Share on other sites

Da var båten trygt fortøyd i båthavna her på Avaldsnes, fikk en flott tur i dag, og været var jo bare herlig! :smiley:

Det var deg altså PIPaulsen? Syns jeg kjennte igjen båten fra profilbilde ditt :wink:

Haha, største bølgene vi fikk oppleve på turen var de du lagte Paulsen! :lol:

Tror kansje du tok et bilde av båten også? Isåfall så kan du bare laste det opp her i tråden :smiley:

Fikk et par bilder fra turen selv om jeg var mest opptatt av å styre båten, så kan se om jeg får laste opp et par i kveld :smiley:

Redigert av etape90 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...