jada Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 (redigert) Har ikke veldig god greie på verdi av en slik båt, men på Finn ligger det nå noen få 29 LS med lik motor som din. Disse båtene er noe nyere (2002 - 2004 modell) og er til salgs fra 1 080 000 - 1 150 000. Disse ser ut til å være godt utstyrt. Du må vel et godt stykke ned på 900-tallet vil jeg tro. Jeg aner jo ikke om det er gjort vesentlige endringer fra din og til disse som er noe nyere. Uansett så er dette bare mine løse antagelser, siden du ikke har fått andre svar......... Eller kanskje jeg skulle svart at rett pris er 500 000; jeg kjøper usett i dag.............. Redigert 15.April.2009 av jada (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SUN33-Fantine Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 500,000 selger eg nok ikkje for, eg har sett dei som er på finn og dei ser ut som min. Sidan min båt er litt eldre en båtane som står til salgs på finn reknar eg med at den er noko mindre verdt. Men det er jo mangen eldre båter på samme størrelse som dei forlanger meir for også. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Kommer kanskje også litt an på om du må selge fort, hva har du råd til å la den gå for. Så det er vel ikke alltid det er faktisk verdi en får solgt får, litt ligger vel i situasjonen selger er i. Sitér dette innlegget Link to post
SUN33-Fantine Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Enig i det , eg behøver ikkje å selge. Eg har berre lyst på litt større so det er jo mellomlegget som betyr noko for meg. Muligens kan eg prøve å få bytta med nokon som vil ha ein litt mindre. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Flott båt disse LS modellene fra Saga....kunne godt ha tenkt meg en slik :-) Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 500,000 selger eg nok ikkje for, ....................... Men det er jo mangen eldre båter på samme størrelse som dei forlanger meir for også. Nei, du skjønte nok at 500 000 var ment som en dårlig spøk..... Ellers så kan det vel være vanskelig å sammenligne andre typer båter av samme størrelse. Prisen kan vel avhenge av så mye. Noen båter er dyrere enn andre, slik er det tydeligvis. Enkelte merker er høyt priset. Følg litt med på Finn og sjekk hva samme båt selges for. Men du må selvfølgelig ligge endel under de som er 2 - 4 år nyere. Båten er vel ganske enkelt verd det noen er villige til å gi. Vurderer du å selge, så averter til en pris du kan leve med og se hva som skjer. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 (redigert) Jeg kunne også godt tenke meg en Saga 29, flott båt og ikke for stor. Men så var det det da at jeg er så godt fornøyd med min Saga 27. Men en lukket båt hadde vært tingen om høsten uti oktober! Lars H. (admin for Sagaforumet) Redigert 15.April.2009 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
1975david Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Hei, Hva mener dere er verdien av dette: Nordkapp Enduro 500, 2005-mod, med Evinrude E-Tec 115HK, 2007-mod? På forhånd takk! David Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Verdi, Nordkapp?. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Gått mange timer da? Service på motor? Utseende på pakka? (ripefritt/skadefritt eller vakkert og strøkent..) Med eller uten henger? (evt typ/str) Annet ekstrautstyr? Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
1975david Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Motor ca 40 timer. Ingen service. (først etter 3år) Ingen merker, strøkent Uten henger. Garmin GPSMap 188c. Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17090065 burde vel gi deg en liten pekepinn denne ? 250 kanskje ? Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Båter, biler, boliger og andre materialistiske verdier er til enhver tid verdt det markedet er villig til å betale for dem. Sjekk andre sammenlignbare objekter, og sett startpris etter hvor god eller dårlig tid du har med salget. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
1975david Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 (redigert) Takker for svar. Burde tatt med at dette er først og fremst for å kunne få en forsikringsverdi, men også får å sjekke i hvilken grad jeg gjorde et godt kjøp i høst eller ikke :) Redigert 20.April.2009 av 1975david (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Jeg justerer forsikringsverdier annethvert år etter hva det vil koste meg å erstatte objektet. På den måten unngår jeg å betale for mye i forsikring. Folk flest er overforsikra så det holder. Ingen grunn til å finansiere bonusfester. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
KenBjork Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 (redigert) http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17090065 burde vel gi deg en liten pekepinn denne ? 250 kanskje ? KaRsK... han har 500 ikke 600 rundt 180 en plass kanskje.. Redigert 20.April.2009 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
KaRsK Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 ups ... jaja fort gjort.. hehehe.. Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Hei. Jeg har en Vernøy 430 SL. Båten er 2000 modell, med rattkonsoll fra 2001, motoren er en 2005 Selva 30 hk med el start, Noen som vet ca hva båten er verdt? Båten er fint brukt og bra vedlikeholdt.. Jeg legger med et bilde. mvh Anders Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 En kolega solgte en sånn for 2 år siden. prisen han tok da var 28.000 Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Golito Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 tror nok du kan regne med noe mer ihvertfall, selva er ikke det mest populære du kan ha på hekken men den er jo forholdsvis ny Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Hei Svigerfar kjøpte en båt av samme merke, med en 9,9 Yamaha. Er litt usikker på model men en ca 2002-2005 mod. Båten var fint passet på og det fulgte med det "nødvendige" Årer - tank - dregg etc... Denne gav han 30 000,- for, Syntes dettte var en helt fair pris på en grei å god båt :) Lars Sitér dette innlegget Link to post
LarsLarsere Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Hei. Motoren min er død og pga kostnadene og det rent praktiske rundt motorskifte skal jeg selge den. Skroget er fint, den er fin innvendig,mangler kun litt trearbeide i dørken forran førersetet og pasasjersetet. Hva kan den være vert? Mye kan det ikke være, men har noen noe annslag/hørt om lignende handel før? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Synes det er vanskelig å anslå verdi på en båt uten referanser. Noen bilder hadde kanskje gjort seg, ihvertfall gjort saken lettere. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 (redigert) Ligger 15 stk til salgs på Finn i prisleiet 20000 - 47500 kr. Alle har såvidt jeg kan se motor installert. Ved nærmere kikk på de burde du få en liten pekepinn på verdi av egen båt. Redigert 28.April.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Vil tippe 5-10.000,- , alt etter utstyr og stand. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Anders_K Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Hei Takker for svar :) Jeg lurer på om 40000 kr er for mye for den? Hele båten har vært gjennom en lettere "restaurering" i vår. Dvs rekker, rattkonsoll, tofte etc har vært ute av båten, alt har blitt grundig rengjort, rubbet og vokset. Så har det blitt montert igjen med sika i alle gjennomføringer i skroget, dette på grunn av dårlig tetting fra fabrikk. Båten blir solgt klar til sjøsetting. :) Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.