Jump to content

Ønsker vurdering av verdi på båt

ordin

Recommended Posts

Har ikke veldig god greie på verdi av en slik båt, men på Finn ligger det nå noen få 29 LS med lik motor som din. Disse båtene er noe nyere (2002 - 2004 modell) og er til salgs fra 1 080 000 - 1 150 000. Disse ser ut til å være godt utstyrt. Du må vel et godt stykke ned på 900-tallet vil jeg tro. Jeg aner jo ikke om det er gjort vesentlige endringer fra din og til disse som er noe nyere. Uansett så er dette bare mine løse antagelser, siden du ikke har fått andre svar......... :rolleyes:

Eller kanskje jeg skulle svart at rett pris er 500 000; jeg kjøper usett i dag..............

Redigert av jada (see edit history)
500,000 selger eg nok ikkje for, .......................

Men det er jo mangen eldre båter på samme størrelse som dei forlanger meir for også.

Nei, du skjønte nok at 500 000 var ment som en dårlig spøk.....

Ellers så kan det vel være vanskelig å sammenligne andre typer båter av samme størrelse. Prisen kan vel avhenge av så mye. Noen båter er dyrere enn andre, slik er det tydeligvis. Enkelte merker er høyt priset.

Følg litt med på Finn og sjekk hva samme båt selges for. Men du må selvfølgelig ligge endel under de som er 2 - 4 år nyere. Båten er vel ganske enkelt verd det noen er villige til å gi. Vurderer du å selge, så averter til en pris du kan leve med og se hva som skjer.

Jeg kunne også godt tenke meg en Saga 29, flott båt og ikke for stor. Men så var det det da at jeg er så godt fornøyd med min Saga 27. Men en lukket båt hadde vært tingen om høsten uti oktober!

Lars H.

(admin for Sagaforumet)

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17090065 burde vel gi deg en liten pekepinn denne ? 250 kanskje ?

KaRsK... han har 500 ikke 600 :wink:

rundt 180 en plass kanskje..

Redigert av KenBjork (see edit history)

Hei

Takker for svar :) Jeg lurer på om 40000 kr er for mye for den? Hele båten har vært gjennom en lettere "restaurering" i vår. Dvs rekker, rattkonsoll, tofte etc har vært ute av båten, alt har blitt grundig rengjort, rubbet og vokset. Så har det blitt montert igjen med sika i alle gjennomføringer i skroget, dette på grunn av dårlig tetting fra fabrikk. Båten blir solgt klar til sjøsetting. :)

Mvh

Anders_K

Prosjekt Halco

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...