Jump to content

Modernisering og stell Windy22 FC 84modell


Maruma

Recommended Posts

Helt enig Torsen! Jeg bruker den også når solen står på som værst og om det skal kjøres et stykke. Blir litt behageligere for de som sitter bak når man ligger i plan.

 

Nå har jeg vært hos SoBo båtservise, ble servert kaffe og rundstykker. Store bedrifter behandler kundene sine godt :thumbsup: var så hyggelig at både SoBo og jeg ble heftet hele denne dagen med kalesje greier, båtprat og annen prat. Ble faktisk en liten omvisning i Miss Bianca også, flott båt!

 

Takk for en fin og hyggelig dag SoBo :smiley:

 

Proff montering av vinduer!

bilde

 

bilde

 

bilde

Redigert av Maruma (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Lenge borte.... men ting skjer!

 

Først, det har vært litt spørsmål rundt veivhusventilasjon. Her er løsningen jeg gjorde, er vel den billigste og enkleste oppgraderingen som kan gjøres [emoji106]

f4f21e16f458ccb985f793d09418d91a.jpg

a630dc5242c8bad8e93a5e72153ff35d.jpg

 

Så! Over til Maruma's systue! Bokstavelig talt :lol: har ikke sånt fansy eget syrom som SoBo.... Her sitter jeg midt i stua og skal til med noe jeg ikke kan...

 

Kjerringa: ja... dette skal bli spennende.... Og hun er like blid.... merkelige greier....

6a6f9c2360e4f3969fdad43a50457992.jpg

 

Kjøpt madrass på jysk, tilbud vøttø!

Den har nå stått å vokst seg til en ukes tid. Den skal erstatte de tynne lefsene av noe puter oppå motor'n :smiley:

23cd1e1a3e8a564167a7e05786255438.jpg

b9a31c25840b21fe804cd42b4368c552.jpg

 

Gamle leirdalsvei 16 på furuset ligger Skumplastsenteret. Med veldig god servise gikk jeg ut døra med en rull møbelvatt og noe spesialstoff som puster til å sy bakside av putene.

 

Mye skum å greier her....ene hjørne av bedriften.

027d4c165112d7a1369df81a09bf6361.jpg

 

Har tegna skisse over hvordan jeg skal tråkle dette sammen. Stolene ga jeg opp å tegne egentlig men har ei lita hemmelig skisse og resten i hue så det løser seg nok. Farvene på skissa stemmer ikke, er bare for å se hvordan kontrastene blir.

 

722bc5465cd53fdaca49521dba130deb.jpg

 

caccc2d4c41ded2d2de42b5ce8505bc3.jpg

 

Nå er det bare å stå i symaskinramma :smiley:

Link to post
Share on other sites

Ja dette blir spennende SoBo :smiley:

 

Sy(kt) bra :lol:

:lol: :lol:

 

Nå må jeg ut å handle mere sytråd! Træler fælt her nå, så jeg tror det er lurt med en liten timeout..... Tenkte å sy kanaler i senterdelene.... DET klarer ikke den maskina her, må ha overtransportør til sånt arbeid.... Det var en kvm med skai i søpla... har kjøpt nok da jeg la på litt for "fail and error"

 

Ut å lufte huggu litt nå.....

Link to post
Share on other sites

Utrolig hva dere får til på sy(ke)stuen! :thumbsup:

Takk for det Zitt, dagen i går var ikke bra og det var litt sykestue her :smiley: Tre prolapser i ryggen gir utslag noen ganger og når huepina kommer i tillegg blir det ikke helt lett. Når jeg ikke vil høre på kroppen oppå det hele og vil få igang Maruma's prosjekthjørne skjærer det seg.... er jo en grunn til at jeg ikke er på jobb må jeg si til meg selv.....

 

Du er flink med tråklemaskinen Maruma :yesnod:

Takk SoBo :smiley: Janome og jeg begynner å bli venner :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Flott........

Takk Hebbe :smiley: Er skikkelig spent på det ferdige resultatet.... har ikke begynt på det værste enda, stolene.... grugleder meg....

 

Bare ikke sy feil så denne havner på en sittepute. Kan gi assosiasjoner etter et måltid med ertesuppe...... :lol:

:lol: :lol: veldig bra WS :lol:

 

Kun en dag i lære på sy-akademiet til professor SoBo kan vel ikke være nok til å gi slike resultater. Du må vel være en mønsterelev med usedvanlige talenter.

Jeg er helt overgitt........terningskast 7!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Tusen takk for så fine ord Zitt! Det gir videre driv å høre sånt :smiley:

Youtube er min beste venn når noe skal gjøres Zitt :smiley: mye flinke folk rundt om kring som legger ut video'r. Nevøen min lærte å spille gitar på youtube og foresten... han har blitt dritflink. Bare en sånn greie med å trekke om et ratt... det vil jeg gjøre.... hvordan gjør jeg det.... youtube.... ok... sånn ja :smiley: og da skal jeg også prøve det! Ting må stå i stil veit du :yesnod:

 

Himmla bra Maruma :thumbsup: Nå har du fått dreis på trippelsøm,

eller på norsk: fransk søm. Bare å forsette sidespranga med hu Janome

Du forsterket med en remse på baksiden Maruma?

Takk SoBo :smiley: Janome er litt lunefull men helt klart i kategorien "datezone"

Redigert av Maruma (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...