Guest knerten67 Svart 4.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2019 Lazyjack skrev 1 minutt siden: Og det er nok mm og ikke cm. Ja de stemmer Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 4.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2019 Har de noe å si om eg går opp noen dim på diesel tilførselen? Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 5.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2019 Har no bestilt en, blir spennende å se om de funker bra. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Guest knerten67 Svart 5.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2019 torbi skrev 1 minutt siden: Har no bestilt en, blir spennende å se om de funker bra. har ikke montert enda eg da,blir spenende Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2019 knerten67 skrev for 20 timer siden: Har de noe å si om eg går opp noen dim på diesel tilførselen? Aner ikke men du må ha stiv slange iom at det er en pulspumpe. Så myk/vanlig dieselslange er no go. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 5.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2019 Noen som har vært borti dette displayet? Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 5.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2019 Det er slik display eg har bestilt, serr moderne ut, håper det brukervennlig . Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
TrikkerN Lønning Svart 5.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2019 torbi skrev 14 minutter siden: Det er slik display eg har bestilt, serr moderne ut, håper det brukervennlig . Har også bestilt en. Kanskje du har bestill samme? 8kw hvit med kabinett i metall? ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 5.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2019 Pinkvin skrev for 4 timer siden: Aner ikke men du må ha stiv slange iom at det er en pulspumpe. Så myk/vanlig dieselslange er no go. Ok,takk for svar.Bli så eg bruker den slangen som er med. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 5.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2019 TrikkerN Lønning skrev for 2 timer siden: Har også bestilt en. Kanskje du har bestill samme? 8kw hvit med kabinett i metall? ? En komplett 8 kw, i svart farge.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
jerognal Svart 7.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2019 Ifølge gruppa på FB for kinavarmere så finnes det ikke 8 kW... bare 5 og 2. Kineserne er ikke så nøye med hva dem skriver.... Sitér dette innlegget Link to post
Vikrem Svart 10.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2019 Hei. Har selv 2stk slike Kina varmer. En I båten og en i garasjen å har ikke noe annet å si at jeg er stor fornøyd. Som et tips vil jeg anbefale at dere ser på denne open source prosjektet av en kontroller til denne varmeren. http://www.mrjones.id.au/afterburner/ Denne gir varmeren en intelligent kontroller som gjør det mulig å koble seg til den via wifi, Bluetooth å kontrollere den med via app eller webside. Men det som er best er at den får MYE mer intelligente funksjoner. Den kan lages selv, kjøpes hel eller kjøpes i deler hvor du lager den selv, ? Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 10.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2019 jerognal skrev On 7.10.2019 at 9.49: Ifølge gruppa på FB for kinavarmere så finnes det ikke 8 kW... bare 5 og 2. Kineserne er ikke så nøye med hva dem skriver.... Eg skal få en kompis av meg og måler spenningen og da ser vi derifra, uansett er de billige enten 5 eller 8 kw.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
jerognal Svart 10.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2019 Tja hvilken spenning du tenker på? Ifølge de som vet så er det å måle forbruk av diesel som er løsningen for å finne effekt. Mer diesel = høyere effekt. Uansett kanonfornøyd med min 5 kW. Eneste driten er det LCD panelet som er omtrent umulig å lese. Men med fjernkontroll så trengs jo ikke displayet..... Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 10.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2019 Noen som vet om det går an å tilsette fritidsparafin i disse brennerne? Noen sier at de da vil brenne renere. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 10.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2019 Fyrte en del med Jet A1 i fjor vinter (i Eber D4). Det fungerte helt supert. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
TrikkerN Lønning Svart 10.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2019 Vikrem skrev for 7 timer siden: Hei. Har selv 2stk slike Kina varmer. En I båten og en i garasjen å har ikke noe annet å si at jeg er stor fornøyd. Som et tips vil jeg anbefale at dere ser på denne open source prosjektet av en kontroller til denne varmeren. http://www.mrjones.id.au/afterburner/ Denne gir varmeren en intelligent kontroller som gjør det mulig å koble seg til den via wifi, Bluetooth å kontrollere den med via app eller webside. Men det som er best er at den får MYE mer intelligente funksjoner. Den kan lages selv, kjøpes hel eller kjøpes i deler hvor du lager den selv, ? Har du testet den? Sitér dette innlegget Link to post
Vikrem Svart 10.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2019 Nei kun bestilt men er medlem av en Facebook gruppe dedikert til kun den der.. Bare skryt å få.. Så jeg satser på at det er noe i det ? Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 15.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2019 Noen som har forslag til hvor en kan bestille rimelige lyddemper til eksos og til varmluft? Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 15.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2019 Hos wish.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
_Bliss_ Svart 15.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2019 Erfaringer fra denne forhandleren? Ok pris og fri frakt iallefall. http://www.dieselheaters4u.co.uk/store/p116/22MM_AIR_TIGHT_EXHAUST_SILENCER_FIT_WEBASTO_THERMO_TOP_AND_AIR_TOP_2000_HEATERS.html Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 17.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2019 Snartbåt? skrev On 15.10.2019 at 18.02: Noen som har forslag til hvor en kan bestille rimelige lyddemper til eksos og til varmluft? Eg kjøpte hos servitek.no,er kjempefornøyd ca1300. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 17.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2019 Fikk kinavarmer i posten idag. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Guest knerten67 Svart 17.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2019 torbi skrev Just now: Fikk kinavarmer i posten idag. Eg holder på og monterer en Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 17.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2019 knerten67 skrev 5 minutter siden: Eg holder på og monterer en Eg tenker å montere på Lørdag. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.