Jump to content

Kinavarmer (planar kopi), erfaring fra folk som har?


Wester

Recommended Posts

Da er eg sikker på at eg er kvitt diesellukten. La pakningsstoff på eksostuten før eg skrudde på eksosrøret igjen. Nå er det null diesellukt under oppstart. 2 oppstarter nå uten lukt. Deilig. ANtakelig siver det ut litt her før den fyrer. Vanskelig å få dette tett da eksosrøret er veldig stivt og ikke lar seg klemme så lett. Eksospasta gjorde susen.

Link to post
Share on other sites

Ellers er det å si at eg er kanonfornøyd. Mye blåst og drittvær i helga gjorde at brenneren gikk usedvanlig mye denne helgen. Forbruk ca 4 ltr. Ser på FB at noen forandrer parametre på dieselpumpe og viftehastighet for å forbedre forbrenning. Men da må du ha en live-CO måler. De er visst dyre.......

EN klarte å forbedre ppm fra 190 ned til 30. Effektivitet opp fra rundt 50% til 85%....... 

Men man kan ikke bare ta andres verdier å overføre da det er variasjoner på pumpene. MÅ måles.

 

Link to post
Share on other sites

Har en Kina varmer til 1500 nok montert på hytta på fjellet.har solcelle å 12 v.pluss agregat.egen batteribank.varmeren har nå gått hele fjor vinter.ikke ett feilslag.oppgitt til 8   Kw.er MEGET fornøyd.ingen røyk.starter på første forsøk,varmer kjæmpe godt.varmeren er montert på utsiden under tak.er veldig fornøyd med kvaliteten ut fra pris og effekt.....

Redigert av Fearline cornice (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...