Jump to content

Kinavarmer (planar kopi), erfaring fra folk som har?


Wester

Recommended Posts

Hei. 

Har selv 2stk slike Kina varmer. En I båten og en i garasjen å har ikke noe annet å si at jeg er stor fornøyd. 

Som et tips vil jeg anbefale at dere ser på denne open source prosjektet av en kontroller til denne varmeren. 

http://www.mrjones.id.au/afterburner/

Denne gir varmeren en intelligent kontroller som gjør det mulig å koble seg til den via wifi, Bluetooth å kontrollere den med via app eller webside. 

 

Men det som er best er at den får MYE mer intelligente funksjoner. 

 

Den kan lages selv,  kjøpes hel eller kjøpes i deler hvor du lager den selv, ?

Link to post
Share on other sites

jerognal skrev On 7.10.2019 at 9.49:

Ifølge gruppa på FB for kinavarmere så finnes det ikke 8 kW... bare 5 og 2. Kineserne er ikke så nøye med hva dem skriver....:giggle:

Eg skal få en kompis av meg og måler spenningen og da ser vi derifra,  uansett er de billige enten 5 eller 8 kw.?

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post
Share on other sites

Tja hvilken spenning du tenker på? Ifølge de som vet så er det å måle forbruk av diesel som er løsningen for å finne effekt. Mer diesel = høyere effekt. Uansett kanonfornøyd med min 5 kW. Eneste driten er det LCD panelet som er omtrent umulig å lese. Men med fjernkontroll så trengs jo ikke displayet.....

Link to post
Share on other sites

Vikrem skrev for 7 timer siden:

Hei. 

Har selv 2stk slike Kina varmer. En I båten og en i garasjen å har ikke noe annet å si at jeg er stor fornøyd. 

Som et tips vil jeg anbefale at dere ser på denne open source prosjektet av en kontroller til denne varmeren. 

http://www.mrjones.id.au/afterburner/

Denne gir varmeren en intelligent kontroller som gjør det mulig å koble seg til den via wifi, Bluetooth å kontrollere den med via app eller webside. 

 

Men det som er best er at den får MYE mer intelligente funksjoner. 

 

Den kan lages selv,  kjøpes hel eller kjøpes i deler hvor du lager den selv, ?

Har du testet den? 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...