Jump to content

Kinavarmer (planar kopi), erfaring fra folk som har?


Wester

Recommended Posts

Hei. Eg har nå ein eber D4L, ein gammel traver som bråker like mye som den gir varme.

Den har inntaks stuss som er 80mm og utgans stuss på 100mm, eg er ein av få som ikkje har prøvd meg ut på E-bay ennå, men har kjøpt litt via Wish. Fins Planar kopiene med desse dimensjonene, har ikkje funne noen selv. Har dere?? håper en eller annen kommer med link til en.?

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

noen som veit noenlunde temperaturen på exosen frå en kinavarmer, eg har montert min , virker fint, m skal tempen være ganske høg, det exosrøret som er med er jo altfor kort, og ikke så lett å få fatt i 24mm med isolert rør, prøvde med slange frå Tess( skal være godkjent til exos), men syntest den vart VELDIG varm, skal sjekke med TESS om den tåler varmen, noen som har erfaring med noe sånt????

Link to post
Share on other sites

Har ikke kjørt min så mye enda - den står på land... Men ja de 2x20min jeg har testkjørt, så blir eksosen varm både like ved utblåsning og området rett før skrogjennomføringen der eksosslangen er uisolert.

 

Jeg bruker en 28mm isolert eksosslange med lyddemper med overganger (rør med indre diameter på 24mm og ytre diameter på 28mm) mot varmer og mot skroggjennomføringen.

 

Bilder.20180419_143158.jpg.11095119babd4e4b79e28c0e2b588eed.jpg

20180424_144144.jpg.fcbdd25d9a5f566844ee6011a25c18e4.jpg

20180418_144505.jpg.66b5e32cde9a1bd1fa03117c93aaeb28.jpg

Link to post
Share on other sites

ne.andersson skrev for 3 timer siden:

Hei, lurer på om jeg skal bestille en 5kw Kina varmer til min Maxi.

 

Noen som kan gi meg tips om en med litt mer kvalitet enn dem absolutt rimeligste?

 

(har allerede eksosgjennomføring fra en gammel varmer som er fjernet)

Ekte Planar.

Fra Tønsberg, eller Europaimportøren i Finnland

 

Link to post
Share on other sites

@Knurrbart, for en gangs skyld er jeg enig med deg. Jeg har en følelse av at vil blir fralurt mye penger på de dyre varmerene. Et CE stempel eller at de har klart å legge ved en rustfri slangeklemme imponerer lite i så måte.

Redigert av Komodo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...