Bredo Svart 20.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2012 Pat tok en tur i dag også Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
tomzern Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Vakkert Bredo!! Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Bredo Svart 24.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2012 Så har Pat vært på sitt 4. og for øyeblikket siste besøk på en stund. Pakke nr 3 var spacere mellom manifolder og risere, og i dag kom til slutt disse: Nå trenger jeg bare litt go'vær så arbeidslysten kommer tilbake Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
tkb Svart 24.April.2012 Del på Facebook Svart 24.April.2012 Fine greier Gleder meg til å høre lyden snart. Blir mye glede for deg utover Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Fredrik Svart 24.April.2012 Del på Facebook Svart 24.April.2012 Hvor kjøpte du dynamoer ifra? Sitér dette innlegget Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester Eberspächer D3LCC Link to post
Bearded Beast Svart 24.April.2012 Del på Facebook Svart 24.April.2012 Uten å vite sikkert så vil eg gjette de rørstumpene er til peilepinne. De går vel nedi bunnpanna akkurat der de to 'v' formede hakkene er og er eneste plassen pinnen kan gå uhindret nedi olja Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 25.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2012 Hvor kjøpte du dynamoer ifra? http://www.ebay.com/itm/360391158578?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Uten å vite sikkert så vil eg gjette de rørstumpene er til peilepinne. De går vel nedi bunnpanna akkurat der de to 'v' formede hakkene er og er eneste plassen pinnen kan gå uhindret nedi olja Takk, det ser ut som det stemmer Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Bredo Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Nå er det like før jeg Klargjør innsugene for montering og dermed finner jeg ut at det som fulgte med delemotoren jeg omtalte i post 165 er like ille som mine to gamle. Fikk hjelp her på forumet til å erstatte et tidligere (tusen takk til Step for det) og nå må jeg igjen høre om det er noen som har et innsug til en eldre GM 350 som de vil selge meg? Fant nummeret "3927184" og ser at de ligger på ebay, men hadde håpet å slippe å vente på postgangen fra statene akkurat nå Henter stort sett over hele østlandet, og lengre om jeg blir desperat Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Omegaen Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Her har du et par forslag: AMA Trading Annonse på Finn.no Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
Bredo Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Her har du et par forslag: AMA Trading Annonse på Finn.no Takk for tips Omegaen På med flere pakninger... I det minste en blokk som har fått boltet på noen deler igjen. Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Bredo Svart 1.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2012 Enda flere deler på plass og så litt farge Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
FM 8-12 Svart 1.Mai.2012 Del på Facebook Svart 1.Mai.2012 PENTA RØD!?! WTF er ikke det der en mercruiser?? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Mai.2012 Del på Facebook Svart 1.Mai.2012 Wannabe.... Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Bra du velger riktig farge vertfall:p hehe :D Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Fredrik Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Stilig Jeg synes fargen er ganske tøff jeg Sitér dette innlegget Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester Eberspächer D3LCC Link to post
Bredo Svart 5.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 PENTA RØD!?! WTF er ikke det der en mercruiser?? Wannabe.... Bra du velger riktig farge vertfall:p hehe :D Mvh Tom Erik Hehe, var faktisk ikke klar over dette før nå Litt færre deler igjen på benken. Ble ikke så voldsomt når vi fikk på litt sorte deler i tillegg. Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Bredo Svart 13.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2012 Nå er det like før jeg Klargjør innsugene for montering og dermed finner jeg ut at det som fulgte med delemotoren jeg omtalte i post 165 er like ille som mine to gamle. Fikk tak i et brukt innsug fra Sarpsborg Motor. Tok veldig lang tid i posten synes jeg, ringte derfor og purret. "Nei ,det ligger og venter på postkontoret det", var svaret jeg fikk. Hmm, kona hadde glemt å gi beskjed om at det var kommet hentelapp, et lite hint om at jeg har brukt nok cash på prosjektet nå kanskje? Anyway, nå er innsug nr 5 i hus (de 2 opprinnelige + det som fulgte med delemotoren var rustet istykker). Trenger en omgang i blåsekabinettet, men ser ellers greit ut. Nå står det bare på egeninnsats for å få båten klar til sjøsetting. Håper på bra vær fremover for da er motovasjonen på topp. Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
alphaman Svart 26.Mai.2012 Del på Facebook Svart 26.Mai.2012 skjedd noe mer her,gleder oss til oppstart Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 26.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2012 skjedd noe mer her,gleder oss til oppstart Hei Kom tilbake fra en ukes ferie i natt, så har hatt en liten pause fra båtprosjektet. Kan medele at innsuget i mitt forrige innlegg er rengjort og montert. Blir nok en oppdatering i løpet av uken med noen nye bilder Dessuten kommer båten hjem fra vinterlagring på fredag 1. juni, da blir det nok noen sene kvelder for å få siste biten ferdig. Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Omegaen Svart 27.Mai.2012 Del på Facebook Svart 27.Mai.2012 Du nærmer deg like raskt som meg ser jeg. Blir bra dette.. Jeg håper nye forgasseren min kommer nå i uke, da blir det motorinnstallasjon neste helg. Så er det bare å koble opp det viktigste og lempe båten på sjøen.. Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
Bredo Svart 3.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2012 Nok en utsettelse på båtprosjektet. Kom et annet (og viktigere i følge resten av familien ) prosjekt i veien. Ungene vil ha basseng og da måtte vi gjøre noe med uteplassen vår. Har fjernet gamle sementheller og lagt nytt gulv, som denne gang er sånn nogenlunde i vater Felt ned noen led spotter i gulvet som skal gi litt stemningslys rundt peisen. Håper å bli ferdig i løpet av et par dager, da er det båt, båt, båt. Står nå i hagen igjen og gir meg ekstra motivasjon til å montere det siste på motorene. Kommer med utfyllende melding her når vi skal prøvestarte Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
myhreoe Svart 5.Juni.2012 Del på Facebook Svart 5.Juni.2012 Kjempe tråd dette, er alltid inspirerende å lese om prosjekt tråder Gleder meg il oppstart av motorer Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
tsb Svart 5.Juni.2012 Del på Facebook Svart 5.Juni.2012 Litt av ett prosjekt dette ja.. stå på !! Sitér dette innlegget Link to post
Omegaen Svart 9.Juni.2012 Del på Facebook Svart 9.Juni.2012 Hvordan går det med uteplassen og båten? Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
Bredo Svart 10.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2012 Hvordan går det med uteplassen og båten? FERDIG :thumbsup: Øh...vel... med uteplassen i allefall Nå står båten for tur...........rett etter neste ukes jobbreise *sukk*. Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.