Jump to content

Prosjekt: Wellcraft Nova II


Bredo

Recommended Posts

Håper du får start nå! Så er det bare å koble opp hjemmekinoen i morgen og høre vidunderet i aksjon!!

 

 

Husker for et års tid siden.. Da håpet jeg du snart fikk start på dyrene.. Ventet lenge!

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hmm, ikke tegn til tenning, har forsøkt med startgass. Aner ikke hvor jeg skal begynne å feilsøke. Ser heller ikke ut til at bensinpumpen drar til seg bensin, må den primes på noen måte?

 

Stort sett dette eneste som er tatt vare på av det elektriske anlegget er den kabelsalaten som vises på dette bildet. Kan selvfølgelig ha koblet noe feil her (tok bilde før jeg demonterte og er rimelig sikker på at ting er på riktig plass), eller noe som er gåent.

168.jpg

 

Hjelp :pray:

 

Edit: la til et bedre bilde.

Redigert av Bredo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ble bare en liten smakebit i dag. I morgen blir det justering av tenning og oppstart av motor nr 2, så er det bare å få herket på plass i båten :yesnod:

 

Må få tak i 4" eksosslange, men alle er jo enten svinedyre eller utsolgt :headbang: Måtte jukse med litt tape og den 3,5" som jeg har fra før for i det hele tatt å få kommet videre.

Link to post
Share on other sites

Ååååh, herreminskaper for en herlig lyd :clap: Også har du to slike brumlebasser...... Tipper du er rimelig klar for å høre den lyden komme ut fra hekken på båten?? :wink:

Forøvrig har det jo blitt en aldeles nydelig båt! Litt av en jobb du har gjort med den! Har fulgt med på tråden din og har nok ventet like mye som andre her på denne videosnutten :yesnod:

 

 

Mvh Ørjan

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...