No Angel Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Strøkent. Artig lesestoff! Og lykke til med sjøsetting - håper å høre deg gjennom byfjorden i Tønsberg en dag. Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
Bredo Svart 24.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 :cheers: Da var siste pakken hentet på postkontoret, nye fittings for kjølevannslanger til manifolder og raisere. Motorene er nå offesielt FERDIGE TIL OPPSTART Følg med i morgen Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
SeaSC Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Det gleder jeg meg til og et kjempeflott prosjekt du har fått til. Lykke til. -G- Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Wohoooo, nå gleder jeg meg virkelig til oppstartsvideo Bredo!! Sørg for å bruke et kvalitetskamera med mikrofon som takler høy brumlelyd! Dette blir STRØKENT! Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Dette er spennende...gleder oss.. Kansje bare timer før du er på vannet... :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
glalaks Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Håper du får start nå! Så er det bare å koble opp hjemmekinoen i morgen og høre vidunderet i aksjon!! Husker for et års tid siden.. Da håpet jeg du snart fikk start på dyrene.. Ventet lenge! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
alphaman Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 vi gleder oss Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 24.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Wow, fantastisk med så mange hyggelige tilbakemeldinger. Får nesten litt prestasjonsangst her jeg sitter Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
glalaks Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Ja om du ikke får start i morra blir vi veldig veldig skuffa....... Med det været vi har hatt her i sommer kan dette bli mitt "sommerminne 2012" Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Kæpten Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Fantastisk tråd :) Håper alt går bra med oppstart nå! Sitér dette innlegget Link to post
Lensepumpe Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Dette er et spennende prosjekt! Ser fram til en videosnutt fra oppstarten og WOT på sjøen, men det siste er det vel best å vente litt med. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Hele prosjektet kan antakelig finansieres ved at du tar opp motorlyden og selger den som ringetone, vurdert utifra de foregående innleggne her Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 25.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 (redigert) Hmm, ikke tegn til tenning, har forsøkt med startgass. Aner ikke hvor jeg skal begynne å feilsøke. Ser heller ikke ut til at bensinpumpen drar til seg bensin, må den primes på noen måte? Stort sett dette eneste som er tatt vare på av det elektriske anlegget er den kabelsalaten som vises på dette bildet. Kan selvfølgelig ha koblet noe feil her (tok bilde før jeg demonterte og er rimelig sikker på at ting er på riktig plass), eller noe som er gåent. Hjelp Edit: la til et bedre bilde. Redigert 25.Juli.2012 av Bredo (see edit history) Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Bredo Svart 25.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Tusen hjertelig takk til Step som var på tråden i løpet av noen minutter. Fikk et par tips og da fyra beistet Nå skal jeg få tatt litt video Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Bredo Svart 25.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Ble bare en liten smakebit i dag. I morgen blir det justering av tenning og oppstart av motor nr 2, så er det bare å få herket på plass i båten Må få tak i 4" eksosslange, men alle er jo enten svinedyre eller utsolgt Måtte jukse med litt tape og den 3,5" som jeg har fra før for i det hele tatt å få kommet videre. Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Omegaen Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Dette liker vi!! Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
FlyingDutchman Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Ååååh, herreminskaper for en herlig lyd Også har du to slike brumlebasser...... Tipper du er rimelig klar for å høre den lyden komme ut fra hekken på båten?? Forøvrig har det jo blitt en aldeles nydelig båt! Litt av en jobb du har gjort med den! Har fulgt med på tråden din og har nok ventet like mye som andre her på denne videosnutten Mvh Ørjan Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 (redigert) I disse alvorlige miljøtider synes jeg vi skal være svært forsiktige med å honnorere slik halverotisk motorlyd Not Herlig! Redigert 25.Juli.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FlyingDutchman Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 :lol: Det der er min humor, ironi på sitt beste Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 25.Juli.2012 Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jeg vil også ha V8!:( :( *sutresutre* Gratulerer med oppstart Bredo! Høres flott ut!:) Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Bredo Svart 25.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Gratulerer med oppstart Bredo! Høres flott ut!:) Tusen takk Tomzern, hadde ikke kommet i mål så fort uten din og andres hjelp her på BP Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Bredo Svart 25.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2012 Ok, "fort" er relativt, hehe Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Bredo Svart 26.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2012 Skikkelig redskap må til "Så, så, nå er dere hjemme igjen. Nå skal alt bli bra" Kjenner på meg at det blir en sen kveld med kobling av motorer og drev, men pytt hva gjør vel det når vi er på målstreken Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 26.Juli.2012 Del på Facebook Svart 26.Juli.2012 Dette liker vi... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.