Jump to content

Glen L. Crackerbox med mahogny dekk og gromlyd.


Buster L Mercury

Recommended Posts

Regner med du skal ha fotgass, og da hadde det vært innmari kult å få tak i en girspak og kule fra veteranbil til å kontrollere giret. Trenger ikke kabel engang, kan vel ha direktelink når man nærmest sitter oppå motoren. Hadde sett innmari kult ut med en glinsende kule slik som eldre ferrarier har.

Jeg er en slags gjest

Link to post
Share on other sites

 

enslagsgjest skrev for 1 time siden:

Regner med du skal ha fotgass, og da hadde det vært innmari kult å få tak i en girspak og kule fra veteranbil til å kontrollere giret. Trenger ikke kabel engang, kan vel ha direktelink når man nærmest sitter oppå motoren. Hadde sett innmari kult ut med en glinsende kule slik som eldre ferrarier har.

Fotgass hadde vært ønskelig men jeg aner ikke hvordan jeg skal få tak i slikt utstyr. Hvis noen vet så send meg tips!

Det med girspak var ingen dum ide! Får se hva det ender opp med. Det er mange valg jeg ikke har konkludert ennå.

20201020_210450.jpg

20201020_210424.jpg

20201020_210401.jpg

Link to post
Share on other sites

Jp62 skrev for 15 timer siden:

Dette ser fint ut .Nå begynner det å bli ordentlig morro med legging av dekk .

har du prøvemontert motor ennå ? Hvis ikke er det lurt å gjøre før du legger dekket pga veldig lettere å komme til for å justere beddingen

Ja jeg har prøvd om motoren passer nedi. Som du sier så blir alt mye vanskeligere når "taket" er på. :-)

 

Link to post
Share on other sites

Kanalkapteinen skrev 42 minutter siden:

V8! 
Dette lover bra @Buster L Mercury👍

Ja disse crackerbox'ene må ha V8, intet mindre. Da blir det riktig låt i skuta. 😊

 

  

handycrowd skrev for 3 timer siden:

Very inspiring!

I have the Glen L plans for the  'Flying Saucer' and the 'Celerity', sadly still sitting on the bookshelf for now, as I fix up a little Bever 380 for the children... 

Never too late you know. 👍 😁

Redigert av Buster L Mercury (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tyggen skrev On 15.3.2021 at 10.32:

Ja aldså... 

hvis man vil ha mahognybåt med v-åtter til våren, så å bør man bestemme seg og sette i gang allerede rundt juletider.

 

Ja her går det unna. Ikke som oss andre som holder på i det uendelige.......

Blir bra også  :thumbsup:

Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...