storemark Svart 2.April.2018 Del på Facebook Svart 2.April.2018 Hei. Eg har nå ein eber D4L, ein gammel traver som bråker like mye som den gir varme. Den har inntaks stuss som er 80mm og utgans stuss på 100mm, eg er ein av få som ikkje har prøvd meg ut på E-bay ennå, men har kjøpt litt via Wish. Fins Planar kopiene med desse dimensjonene, har ikkje funne noen selv. Har dere?? håper en eller annen kommer med link til en.? Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 3.April.2018 Del på Facebook Svart 3.April.2018 https://www.servitek.no/produkt/autoterm-4-kw-12-volt/ Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 3.April.2018 Del på Facebook Svart 3.April.2018 Finner ikkje eksosgjennomføringer på Ebayen eg annet enn altfor dyr merkevare. Synes så tydelig eg las her en plass at det var masse flotte gjennomføringer til en billig penge. Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 3.April.2018 Del på Facebook Svart 3.April.2018 https://www.ebay.com/itm/Stainless-steel-thru-hull-exhaust-skin-fitting-24mm-sim-to-Webasto-Eberspacher/132483507086?hash=item1ed8a1e38e:g:3usAAOSwqGlapkNu&vxp=mtr Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 3.April.2018 Del på Facebook Svart 3.April.2018 ja det var den rimeligste eg og fant. Men den er over tollgrensa og kan fort bli 600.- Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 3.April.2018 Del på Facebook Svart 3.April.2018 Den der tror jeg du klarer å få under. Bruker som oftest å ordne seg ved at selger skriver ned verdien litt. Kontakt han og hør om han gjør det. Jeg har i alle fall aldri fått nei. Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 11.April.2018 Del på Facebook Svart 11.April.2018 Hvilken dimensjon på eksosslangen har folka som har handlet fått skal tro? Ser det finnes både 22 og 24mm og intet er oppgitt.... Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 11.April.2018 Del på Facebook Svart 11.April.2018 24mm er vanligst. Både 2 og 4 kw fra eber har 24mm. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 11.April.2018 Del på Facebook Svart 11.April.2018 24mm på den jeg fikk. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
abella Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 noen som veit noenlunde temperaturen på exosen frå en kinavarmer, eg har montert min , virker fint, m skal tempen være ganske høg, det exosrøret som er med er jo altfor kort, og ikke så lett å få fatt i 24mm med isolert rør, prøvde med slange frå Tess( skal være godkjent til exos), men syntest den vart VELDIG varm, skal sjekke med TESS om den tåler varmen, noen som har erfaring med noe sånt???? Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 (redigert) Eksos slangen på disse varmeren bli god og varm. Det brenner jo dog med lys lue inne i disse. Redigert 29.April.2018 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
SøndreSvaberg Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 Har ikke kjørt min så mye enda - den står på land... Men ja de 2x20min jeg har testkjørt, så blir eksosen varm både like ved utblåsning og området rett før skrogjennomføringen der eksosslangen er uisolert. Jeg bruker en 28mm isolert eksosslange med lyddemper med overganger (rør med indre diameter på 24mm og ytre diameter på 28mm) mot varmer og mot skroggjennomføringen. Bilder. Sitér dette innlegget Oppsussing av Draco 2100 SportCab Link to post
njal Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 Blir det tett med vanlig slangeklemme? Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
SøndreSvaberg Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 Håper da det!! Jeg skal følge med. Er det andre og bedre metoder? Opplys meg gjerne om hvordan det skal være... Sitér dette innlegget Oppsussing av Draco 2100 SportCab Link to post
Komodo Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 njal skrev 23 minutter siden: Blir det tett med vanlig slangeklemme? Ja, det skal ikke så veldig stor kraft til for å deformere de stålslangene. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
njal Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 Ok. Da jeg monterte russisk planar syntes jeg røret var knallhart å få strammet skikkelig. Var kanskje litt vell nervøs for at det ikke skulle bli tett. Brukte sånne klemmer Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Guest Avmønstret# Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 Pleier å legge ei lisse med bt eksospasta, den som blir steinhard, som pakning før jeg strammer. Litt mas hvis/når en må demontere... men den er såpass sprø at det går greit å få vekk. Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 29.April.2018 Del på Facebook Svart 29.April.2018 Det gjorde jeg og Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
ne.andersson Svart 30.April.2018 Del på Facebook Svart 30.April.2018 (redigert) Hei, lurer på om jeg skal bestille en 5kw Kina varmer til min Maxi. Noen som kan gi meg tips om en med litt mer kvalitet enn dem absolutt rimeligste? (har allerede eksosgjennomføring fra en gammel varmer som er fjernet) Redigert 30.April.2018 av ne.andersson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 30.April.2018 Del på Facebook Svart 30.April.2018 (redigert) Er noen varmere som går under navnet "belief" Du finner de her: https://www.aliexpress.com/store/416052 Bør være et hakk opp i kvalitet, spesiellt kontrolleren. Men de koster næmere $500 og hvis du ender opp med moms, så er du på nesten samme pris som Planar... Redigert 30.April.2018 av PolarLi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 30.April.2018 Del på Facebook Svart 30.April.2018 ne.andersson skrev for 3 timer siden: Hei, lurer på om jeg skal bestille en 5kw Kina varmer til min Maxi. Noen som kan gi meg tips om en med litt mer kvalitet enn dem absolutt rimeligste? (har allerede eksosgjennomføring fra en gammel varmer som er fjernet) Ekte Planar. Fra Tønsberg, eller Europaimportøren i Finnland. Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
ne.andersson Svart 30.April.2018 Del på Facebook Svart 30.April.2018 njal skrev 2 minutter siden: Ekte Planar. Fra Tønsberg, eller Europaimportøren i Finnland. Takk, dette her føler jeg blir mer riktig for meg etter å ha lest noen andre sine tanker om dem rimeligste modellene ? Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 30.April.2018 Del på Facebook Svart 30.April.2018 Hva rolle spiller det for hva andre tenker om et produkt. Kun tiden vil vise hva slags kvalitet det er om det koster 2 eller 8 tusen Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 30.April.2018 Del på Facebook Svart 30.April.2018 (redigert) @Knurrbart, for en gangs skyld er jeg enig med deg. Jeg har en følelse av at vil blir fralurt mye penger på de dyre varmerene. Et CE stempel eller at de har klart å legge ved en rustfri slangeklemme imponerer lite i så måte. Redigert 30.April.2018 av Komodo (see edit history) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
ne.andersson Svart 30.April.2018 Del på Facebook Svart 30.April.2018 (redigert) Takk for deres tanker men gud jeg blir trøtt på dette forumet noen ganger. Har ikke sagt noe om at dem til 2k er dårlig. Når jeg leser og ser videoer danner jeg meg en oppfattelse om produktet. Vær så snill og la meg ha den. Redigert 30.April.2018 av ne.andersson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.